| | თებერვალი (კვირები რიგის მიხედვით) | მარტი (კვირები რიგის მიხედვით) | აპრილი (კვირები რიგის მიხედვით) | |||||||||
| სამუშაოს დასახელება | I | II | III | IV | I | II | III | IV | I | II | III | IV |
| მაგ. ვიკიპედია-დან ადამიანის ბუნებითი უფლებების შესახებ მასალის მოძიება | | | | æ | æ | æ | æ | æ | æ | æ | æ | |
| ინდივიდუალურად, წყვილებსა და ჯგუფებში შესრულებული ზეპირი და წერილობითი ნამუშევრები (მოსწავლეთა ხელნაწერები, ნახატები, ფოტოები თავისი განმარტებებით) | | | | æ | æ | æ | æ | æ | æ | æ | æ | æ |
| სიტყვა მოხსენებისათვის (წერილობითი ვარიანტი) | | | | æ | | æ | | æ | | | | |
| ინდივდუალური სტილით წარმოთქმული სიტყვა - მოხსენება (აუდიო-ჩანაწერი) | | | | | æ | | æ | | æ | | | |
| ბეჭდვით თუ ელექრტრონულ მედიაში გავრცელებიული სხვადასხვა მოვლენების არსებული ფორმალური მოხსენებების მოძიება და მათი დახარისხება სიცოცხლის უფლების მნიშვნელობის გააზრებისთვის საჭირო არგუმენტების მიხედვით | | | | æ | æ | æ | æ | æ | æ | æ | æ | |
| მოხსენებაში გამოყენებული, გრძნობებსა და ემოციებზე გავლენის მქონე, იდიომებისა და ფრაზების მცირე ლექსიკონი (სიტყვა-რეაქტორები) | | | | | | æ | | | | | æ | |
| მოსწავლეთა „თავისუფალი ტრიბუნა“ | | | | | æ | | æ | | æ | | | |
| ფორმალური დებატი | | | | | | | æ | | | | æ | |
| ინტერვიუ მთხრობელთან (მოთხრობებისა და ამბების მოყოლა) | | | | | | | | æ | | æ | | |
| ანდაზების, გამოცანებისა და შარადების „კედელი“ | | | | | | | æ | | æ | | | |
| ჟურნალის შექმნა და მისი ბლოგზე განთავსება | | | | | | | | æ | | æ | | |
| წიგნის დღე | | | | | | | | æ | | | æ | |
| წერილი | | | | | æ | | | | | | æ | |
| სიტყვათა ეტიმოლოგიური ლექსიკონი | | | | | | | | | | | | æ |
| პროექტის შესახებ ანგარიში | | | | | | | | | | | | æ |
| თემატური და საგაკვეთილო ინსტრუქციები და მასწავლებლის დამხმარე მასალები | | | | æ | | | | | | | | |
| პროექტის საანგარიშო ღონისძიება (შეკრება) | | | | | | | | | | | | æ |
ბლოგი ასახავს პედაგოგიურ გამოცდილებას და ერთი პროექტის ფარგლებში განხორციელებულ საქმიანობას.
Friday, April 15, 2011
პროექტის განხორციელების გეგმა-გრაფიკი * მონიშნეთ თვითოეული კვირა სამუშაოს დასახელების შესაბამისად
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment